28. april 2017

Blomsterkort

til en god venninne 💕


Her gjemmer det seg en liten tag 💜 


Det ble et kort til med denne bretteteknikken 😉 
Her er innsiden av kortet 😊






Materialer jeg har brukt :
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Dies: Ramme - Spellbinders
Sommerfugler - Kort og Godt
Tag - Magnolia
Stempel: "Hurra for deg" - North Star Design 
"Til en god venn"- Kort og Godt
Bilde: Utklippsark fra Maja Design 
(Enjoying Outdoor -Garden moments)
Diverse blomster
Divers pynt: Blonde, osteklut, bling, Hug snug bånd 


En tag stanset ut med Magnolia dies, og 
stempel fra Kort og Godt



Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:



Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min 💖



11 kommentarer:

  1. Nydelig kort i flotte farger , fine detaljer og bretting, klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så herlig blomsterkort du har laga. Flott brette teknikk du har brukt.
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort! Sjelden jeg ser et kort som tar så godt igjen fargene i bildet! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #bruk et bilde.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  4. Nydelig flott kort ♥
    Eg diggar at du har tatt igjen fargane overalt :D

    SvarSlett
  5. Veldig lekker kort! Digger fargene! Tusen takk for bidrag til aprilutfordringen hos North Star Design! :-)
    MVh DT Heidi

    SvarSlett
  6. Nydelig kort du har laget Henriette! Jeg er veldig glad i lilla, så fargen på kortet er helt perfekt i mine øynene! Flott pyntet med osteklutt og fine blomster. Spennende brettet og. :)
    Tusen takk for at du deltok i utfordringen hos Hjerteboden
    DT Maria

    SvarSlett
  7. Kjempenydelig med flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  8. Herlig kort, liker at fargene er gjennomgående. Friskt og fint. Takk for at du deltar hos NSD sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett